Ni lahko biti strojnik

Filozof pa nekoristno

Ste kdaj pomislili…

Objavil/a strojnik 6.01.2008 pod miks

…koliko Alberu Einsteinu podobnih veleumov nam je samo v zadnjih letih popolnoma nepotrebno od lakote umrlo v Afriki in drugje po svetu?

Koliko smo jih pobili v neumnih in nepotrebnih vojnah?

Koliko jih je požrla revščina potrošniške družbe?

Koliko njih so ugasnila verska prepričanja?

Koliko njih smo spremenili v gospodinje?

Koliko smo jih zaprli v samostane?

Koliko so jih zatrli slabi učitelji?

albert_einstein_head.jpg
Albert Einstein. (Vir Wikipedija)
Fotografiral Oren J. Turner (1947)

Če pomislimo, na kako zelo slabem izkoristku pameti funkcioniramo na tem ubogem svetu, moramo priznati, da nam kar malo preveč dobro gre…  grob.gif

  • Share/Bookmark
 

Komentarji

38 odgovorov na “Ste kdaj pomislili…”

  1. Marija - 6.01.2008 ob 14:40
    Marija

    Strojnik, pod tvoj post se podpišem s podčrtanim! Mene tudi to grozno grize in moti in če mi bo enkrat uspelo priti do kakšnega nezanemarljivega keša, obljubim, da bo šel v iskanje Einsteinov! Nekaj sicer res ustvarijo tudi mikroEinsteini (zdaj je ta predpona dobila celo družboslovno karizmo, tako da ne gre brez), recimo zanimivo in za možgane telovadno čtivo je Malba Tahan: Mož, ki je računal. Ampak vseeno… koliko več bi lahko ustvarili in koliko duhovnega napredka bi bilo, če nam toliko umov ne bi splesnelo za takimi in drugačnimi rešetkami.

    Zato me je včasih sram, ko tako črnim študij in se neprestano pritožujem. Sploh, ko se zavem, da mogoče študiram tudi za vse tiste Einsteinovke, ki so bile pred parimi stoletji take kot jaz, pa so zaradi svoje iskrivosti prižigale grmade… :(

  2. GRiSON - 6.01.2008 ob 15:07
    GRiSON

    Prav zaprav na to velikokrat pomislim, vendar samo pomislim. Nekateri ljudje pač ne prenesejo, da nekdo ve več kot on. Potrebno ga je odstraniti, eliminirati za vse večne čase in tako se vrti kolo življenja še kar naprej. Le koliko jih bo moglo še umreti, da bo ljudje to spoznali?

  3. vlatka - 6.01.2008 ob 17:05
    vlatka

    strojnik,

    svet se ponavlja, na žalost. Premalo je ljubezni i preveč egoizma, zato :( ,

  4. strojnik - 6.01.2008 ob 19:31
    strojnik

    @Marija: Najmanj, kar lahko narediš je to, da zagrabiš dano priložnost… ;)

    @GRiSON: Nekoč sem prebral zanimivo misel: Vsak ki je sposoben napreduje. Ko na delovnem mestu ni več sposoben obstane in tlači tiste, ki bi ga lahko prehiteli… :?

    @vlatka: Svet je enostavno NOR… :(

  5. commonsense - 7.01.2008 ob 11:26

    eh, strojnik, dokler bodo obstajale strojne fakultete še ne bo tako hudo.genije tja vleče kot muhe na med. :mrgreen:

  6. strojnik - 7.01.2008 ob 13:16
    strojnik

    Ne vem. Se mi vedno bolj zdi, da gredo za strojnike samo neki entiuziasti, ki se v življenju drugače bolj slabo znajdejo… :?

  7. pika - 7.01.2008 ob 17:49
    pika

    @Strojnik, si predstavljaš šele strojnika, ki piše blog??? :mrgreen:

  8. strojnik - 7.01.2008 ob 18:22
    strojnik

    Poznam samo enega, pa še ta je čuden… :mrgreen:
    Pri blogu je treba pač na eno oko zamižati, kot strojnik, pa pravijo da kar funkcioniram… ;)

  9. kamper - 7.01.2008 ob 19:22
    kamper

    Še dobro,da niso ubili tistega,ki je izumil svečo :smile:

  10. neVEDna - 7.01.2008 ob 23:01

    kaj sveča, iskre. še dobro, da jih Vatikan ni
    patentiral. si predstavlate? grrrr, brrrr in
    zbogom ženska pamet na veke vekov amen

  11. strojnik - 7.01.2008 ob 23:38
    strojnik

    @kamper: Saj ne veš, v katerem poskusu je izum prodrl… ;)

    @neVEDna: Ti že VEŠ… :)

  12. nada - 8.01.2008 ob 17:17

    Pokaži mi tistega, ki je srečen v izolaciji družbe ?

    ( važno je, da nisi štromar hi,hi)

  13. bamboo - 8.01.2008 ob 18:45
    bamboo

    ne vem ali se ponavlja ali ne, ker sem premalo casa “tu”, vendar, ce ze se, se v drugacni smeri…

  14. strojnik - 8.01.2008 ob 19:17
    strojnik

    @nada: :shock:
    Štromarji so prav fajn… ;)

    @bamboo: ;)

  15. GRiSON - 8.01.2008 ob 19:52
    GRiSON

    Strojnik to ni samo misel, to se prav zares dogaja.

  16. strojnik - 8.01.2008 ob 20:04
    strojnik

    Če to razpredemo naprej, ugotovimo torej, da imamo na položajih uglavnem nesposobne ljudi… :mrgreen:

  17. GRiSON - 9.01.2008 ob 09:18
    GRiSON

    Plemeniti bi pa dodal, “Jaz sem gospod, jaz se s takimi stvarmi ne ukvarjam.”

  18. Muki - 9.01.2008 ob 09:26
    Muki

    Jaz sem to že davno sprejel kot del vsakdana. Sicer se lahko borimo še naprej, ampak zmagali ne bomo nikoli.

  19. strojnik - 9.01.2008 ob 17:15
    strojnik

    @GRiSON: Plemeniti ima kadrovske težave. Se bo moral z marsičim sam ukvarjat… :mrgreen:

    @Muki: Zmagali sigurno ne, apatično gledati pa tudi ni prav. Kaj storiti… :?

  20. tanny - 9.01.2008 ob 19:33
    tanny

    raje ne razmišljam o takih stvareh… so preveč šokantne

  21. GRiSON - 10.01.2008 ob 07:33
    GRiSON

    Vse tako kaže, postal bo absolutni vladar, če že ni v svoji stranki.

  22. sosed - 10.01.2008 ob 10:36
    sosed

    ena pikra in popolnoma neumestna: vstavi hitler namesto einstein pa boš lažje spal.

    ok, oprosti za tole, zdaj pa resno: se strinjam z napisanimi, vendar problemi, ki jih opisuješ so težave vseh, ne samo težave potencialnih genijev. je pa zanimivo, da se ljudje vseno bolj zdrznemo ob misli na smrt novega mozarta, einsteina, … kot ob dejstvu, da vsak dan umre toliko in toliko (zgolj) ljudi.

  23. strojnik - 10.01.2008 ob 13:07
    strojnik

    @tanny: Vsi mi uglavnem najraje stran pogledamo. Pa če priznamo ali ne… :?

    @GRiSON: Če za koga, me zanj nikakor ni strah. V nobenem primeru… :mrgreen:

  24. strojnik - 10.01.2008 ob 13:12
    strojnik

    @sosed: Taki so pač utrinki misli. Ko razmišljaš kako fajn bi bilo že imeti fuzijo, se spomniš na Alberta, ko bi poslušal muziko, na Mozarta. Taki pač smo. Sigurno bi se našel kdo, ki bi spodbijal misel v celoti, ker nas je že itak preveč na svetu… :?
    Hitlerji pa mislim, da se ne rodijo, ampak jih naredimo. Vsaj upam, da se ne motim… :(

  25. desert rose - 10.01.2008 ob 21:50

    Dober zapis (celo estetsko ;) ) Odgovor se glasi: ne samo enkrat in ne samo dvakrat in…

    Vedno me je fasciniralo, kaj vse lahko človek doseže, če ima talent, ki ga lahko maksimalno izkoristi. Če mu okolica dovoli. In kaj bi bilo, če bi uporabljali še kakšno možgansko celico ali tri več :)

  26. nada - 11.01.2008 ob 09:01

    desert rose……še bolj bi v družbi kakršna smo…trpel….ni poanta v tem, da genijev ni….so v otroštvu, a starši uspešno zatrejo razvoj, ker imajo raje povprečneža.

  27. strojnik - 11.01.2008 ob 10:49
    strojnik

    @desert rose: Pa je le nekdo opazil, da tudi oblika ni slučajna. ;) Človek je po moje izvrstni potencial, samo agresija se očitno vedno sili v ospredje… :?

    @nada: Nismo starši vedno čisto vsega krivi…
    Poanta mojega zapisa pa ni bila toliko, kako pameten se rodiš, ampak v tem, da če se rodiš na napačnem kraju v napačnem času, ti pamet čisto nič ne pomaga… :?

  28. GRiSON - 12.01.2008 ob 04:48
    GRiSON

    Me pav zanima v kako nepravem času sem se rodil? Mogoče čez čas, mi bo vse jasno. Kraj že ni bil pravi :? . To mi je že jasno.

  29. 1danica - 12.01.2008 ob 11:28
    1danica

    Saj imaš prav, ampak tudi gospodinje so najbrž potrebne, pa marsikdo drug tudi… med samimi Einsteini bi bilo bolj težko :D Kot učiteljica pa upam, da jih niem preveč zatrla :( , čeprav nikoli ne veš. Je pa tudi res, da moraš med učitelji vedno imeti (ali pa je to le slučaj) enega, ki ti bolj kot znanje krepi psihološko vzdržljivost in s tem značaj. Pa vseeno upam, da pri nas nisem jaz tista. :)

  30. strojnik - 12.01.2008 ob 11:46
    strojnik

    @GRiSON: Pazi, ker je to lahko tudi čudovit izgovor… ;)

    @1danica: Vsi smo potrebni (nepogrešljivi (za packe, ki bi lahko narobe razumeli)). Tudi gospodinje, tudi čevljarji, tudi smetarji. Nihče pa naj ne bo nič od tega, zato ker je nekdo tako določil… :?
    Med učitelji pa mi gredo v nos še najbolj tisti nezainteresirani in pa tisti, ki se v svoji pomembnosti ne želijo spustiti na nivo, ki bi ga učenci razumeli. Sem eno malenkost že pisal o tem: http://strojnik.blog.siol.net/2007/10/17/nujno-rabim-enega-pisca-ucbenikov/

  31. bravo einstein - 12.01.2008 ob 11:59

    Ja pametnejsi popusti. Zato pa so pametni pomrli od lakote…

  32. bravo einstein - 12.01.2008 ob 12:10

    Zgodovina clovestva je nekaj, kar je potrebno poznati in to zelo natancno. Ne samo zaradi dogodkov, ki so se zgodili, temvec zaradi nas samih. Saj smo narejeni tako, da vsaka generacija zacne na novo in dela napake od zacetka. Uci se iz lastnih napak, in seveda tujih. Ce pa so te napake nenatanco definirane, bo cela generacija ponovila napake prejsnjih generacij. Ne ponavljajmo napak preteklosti.
    (samo budala se uci iz lastnih napak…star ljudski pregovor)

  33. bravo einstein - 12.01.2008 ob 12:25

    uhh una trsica iz preteklosti, kok bi jo ruknu okrog kepe.. se danes… tok je bla zarukana… Ko pa odrastes in vidis da so to pocele iz vzgojne (kdaj malo bolj trde) ljubezni…pa ne vedno…ne ta… se danes mislim isto, ta trsica je bila budala… ne daj da bi ti taka zacrtala usodo v najbolj rosnih letih…
    pri njej je slo za rasizem. En od primerov kako je to izkazovala je bilo v ocenjevanju.. otrokom, starsev iz juga, je bilo nemogoce, da bi dobivali kaj vec od povprecnih ocen ne glede na znanje… Psihicna tortura pri tem je seveda samoumevna…a to je le primer!
    mislim da mora biti vzgoja v veliki meri prepuscena starsem, starsi pa morajo biti ozavesceni o tem.
    PS
    (ob enem pa si ne morem kaj da ne omenim, da v dostih solskih revijah,internetnih straneh in podobnih oglasevalskih prostorih vidim vabila nase vojske ki klice rekrute… korak proti ustavitvi nasilja? Bomo mi prva miroljubna vojska v zgodovini?)
    PPS
    mogoce bi pa moral se jaz enostavno poginiti od lakote…

  34. strojnik - 12.01.2008 ob 14:06
    strojnik

    @bravo einstein: Pametni popušča samo tam, kjer se ni vredno kregati in to ne sme biti vedno pravilo. Je pa večinoma na žalost res tako… :?

  35. Tinkara - 27.01.2008 ob 20:02

    Mislim, da je bilo veliko huje to, da so znanstvenike poniževali, kot to da so padali v vojnah npr. Prav tako je zanimivo dejstvo, da je večina znanstvenikov bila odkritih po smrti oz. šele po smrti so jih pričeli ceniti. Verjetno zato ker jih bi mogli s centivijo drago plačevati.

  36. strojnik - 27.01.2008 ob 20:58
    strojnik

    @Tinkara: Težava znanstvenikov v zgodovini, je bila v tem, da so bili pred časom, stvari so se pa dogajale počasneje, kjub podobni, ali celo krajši življenski dobi. Danes lahko nek izum relativno hitro izprobaš ali ovržeš. Včasih ni bilo nujno, da si dočakal uporabno vrednost… ;)

  37. kamper - 26.10.2008 ob 00:38
    kamper

    Družba se ne zaveda kje je njeno bogastvo in to zato ker tiste,ki držijo vajeti v rokah zanima samo to kar polni njihove žepe :lol: sicer pa je vse relativno :lol:

  38. strojnik - 28.10.2008 ob 21:14
    strojnik

    @kamper: Družba itak funkcionira iz rok v usta. To pravilo je celo zelo poveličevano… :?

Komentirajte




Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !