Ni lahko biti strojnik

Filozof pa nekoristno

Ne tikajte mi Pink Floydov…

Objavil/a strojnik 8.03.2008 pod Glasba, miks

Vlažen turoben dan, ampak kar se mora, ni težko pravijo. Vsedem se v avto, obrnem ključ, kar ob avtomobilu, zažene tudi avtoradio in speljem v turoben dan. Nisem še dobro speljal, ko mi spodnja čeljust pade na trebuh. Na nevem kateri postaji vrtijo Wish you were here, “obogateno” z ropotanjem in “pametnimi” vzkliki iz ozadja…

Pa ne me… :shock:

Očitno je nek novodobni umetnik, dj.Tepec, v omenjeni skladbi našel pomanjkljivosti, ki jih ni mogel več poslušati, zato je bil prisiljen svoje ustvarjanje potisniti na stranski tir in popraviti zgrešeno. Umetniška duša dj.Tepca, enostavno ni mogla pustiti komad Pink Floydov takšen, kot smo ga poslušali več kot trideset let, ampak je nujno moral popraviti pomanjkljivosti…

Dragi moji novodobni ustvarjalci:

Razumem, da nimate več idej…

Razumem, da je iz omejenega števila not, že težko kaj novega sestavit…

Razumem, da moj glasbeni okus, ne more biti enak, kot ga imajo trenutni pubertetniki…

Razumem, da če v morje mečemo smeti, plima ne more naplaviti cvetja…

Toda:

Ne morete kar vsenapoprek svinjati po legendarnih skladbah. Pink Floydi so eni tistih, ki se jih posluša z zaprtimi očmi. Ob njih sem se verjetno prvič napil in verjetno prvič objel punco. Ne morem ob taki skladbi poslušati vzklikov in ropotanja dj.Tepca…

YouTube slika preogleda

Da se pa izognem “dobronamernim” nasvetom, naj povem, da sem postajo na radiju nemudoma zamenjal in jo tudi vrgel iz spomina…

  • Share/Bookmark
 

Komentarji

43 odgovorov na “Ne tikajte mi Pink Floydov…”

  1. moytsah - 8.03.2008 ob 14:07
    moytsah

    ampak največja finta je v tem, da potem marsikdaj tako posiljen komad postane “na novo” silna uspešnica, potem se pa najde kakšen mulc, ki si ne da dopovedat, da je to glasba stara že desetletja in je omenjeni djTepec samo parkrat potapkal po miški in postal slaven…

  2. snoki - 8.03.2008 ob 14:11
    snoki

    Dandanes delajo res vedno bolj crap muziko in iz legendarnih komadov delajo coverje na 1001 način. Pač se vidi, da dandanes muzika ne stoji več na kvalitetnih temeljih… Drugače pa res je da dandanes naši “pubertetniki” nimajo ne okusa niti pikico razčiščenih pojmov kaj kvalitetna muzika sploh je, vendar ne smeš dajat vse v isti koš :)

  3. bonboniera - 8.03.2008 ob 14:30
    bonboniera

    sovražim remake :???:

    tudi sama sem mlada, ampak mi taka glasba ni všeč.(bi temu sploh lahko rekli glasba, in takim ljuem glasbeniki?). verjemi, še obstajajo mladostniki, ki imajo okus..

    pink floydi so pa sploh en fenomen, in tudi sama bi se zgrozila, če bi ta, moj najljubši njihov komad, slišala predelan.

  4. dare - 8.03.2008 ob 15:25
    dare

    Priredbe so se delale od nekdaj. Stonsi so imeli na prvi plošči razen ene pesmi same priredbe, Beatlesi na prvih ploščah približno polovico priredb. Vendar pa se pojavlja neka bistvena razlika. Beatli so npr. poleg svojih šestih komadov dodali nekaj priredb, da so zapolnili plato, “umetniki”, ki jih omenjaš pa lansirajo staro skladbo kot svoj hit, ki je glavna pesem na CD – ju. Potem ta “svoj” hit, ki povrh vsega sploh ni prirejen ampak le obdelan, posnamejo v treh remix in dveh alive verzijah, ostalih petnajst minut pa zapolnejo z …..ja ne vem s čim.

    Naj samo še dodam, da načelno nimam nič proti priredbam, če tisti, ki potegne iz preteklosti dobro pesem, vloži v to nekaj svojega in predvsem nekaj drugačnega, neko svojo idejo.
    Prav žalostno bi bilo npr. če ne bi nihče izvajal priredb Dylanovih komadov (like a rolling stone, mr. tambourine man, I’ll be your baby tonight….itd…itd…).

    Kdor pa pesem preprosto posname in ji le doda nekaj efektov in novodobne tehnike, tistega pa jaz ne bi kupoval. Naj gre s takšno muzikarijo špilat na kakšno ohcet, kot hodim jaz.

  5. buba švabe - 8.03.2008 ob 17:34
    buba švabe

    OMFG! :shock: Obesit tega cepca za jajca!

  6. fittipaldi - 8.03.2008 ob 18:26
    fittipaldi

    Evolucija glasbe je čudna reč. Noben je nemara. Vsaj novitet se načeloma ne pozdravlja. Tako je bil blues vražja glasba, ravnotako rock’nroll, pri grungu so itak vsi dvignili roke, štanc pa tudi vzpodbudi zgolj medle nasmeške.

    Ne me napak razumet. Floyde obožujem, moj glasbeni okus je zastal v prejšnjem tisočletju. Vendar mularija danes kakšnih Byrdsov, kakšnega Otisa ali podobnih enostavno ne pozna. Povečini.
    Instant glasba je pač tista, ki se forsira na radiih, ti pa so tisti, ki izoblikujejo okus raje.

    Mimogrede, priporočam ogled.

  7. strojnik - 9.03.2008 ob 10:55
    strojnik

    @moytsah: Upam, da na takega mulca ne bom naletel. To, da lahko postane djTepec zares slaven, je pa verjetno krivo pomanjkanje konkurence… :?

    @snoki: se trudim, da ne dajam vseh v isti koš, toda če se tak zmazek prebije na radisko postajo, čeprav tretje kategorno, ima očitno dovolj poslušalcev… :?

    @bonbonjera: Me zelo veseli, da vas je mladih z okusom. Ni mi samo jasno, zakaj se tako zelo skrivate… :D

  8. strojnik - 9.03.2008 ob 11:06
    strojnik

    @Dare: Samo delno se strinjam s tabo, pa še to s stisnjenimi zobmi. Včasih se je priredbe delalo drugače in našteti so dokazali, da znajo tudi kaj svojega narediti. Današnji predelovalci pesmi sploh ne zapojejo na novo, ampak dodajajo (nasnemavajo) originalu, tako da ti slišiš skladbo, ki ti je všeč, neprestano te pa nekdo v možgane kljuva. Zapri oči in si predstavljal Dylana kako poje, obenem nekaj elektronskega ropota, nekdo se pa neumesno oglaša z kletvicami in jeah, jeah… Predvidevam, da se ti je orosilo čelo… :mrgreen:
    Bi pa taki pasali na take poroke, kjer za ženinom stoji nekdo s puško… :mrgreen:

    @bubašvabe: Vidiš. To bi pa znalo pomagat, če bi le dovolj djTepcev zvedlo… :mrgreen:

    @fittipaldi: Se strinjam in sem tudi napisal, da od mladine ne pričakujem, da ima enak okus, kot jaz. Toda: Delajte si svoje komade in iz njih delajte kar hočete, moje pa pustite lepo na miru… :?

  9. dare - 9.03.2008 ob 12:00
    dare

    @strojnik, glede na to kar si napisal se strinjava zelo blizu 100%. Ne vem zakaj s stisnjenimi zobmi?! Prirejanje glasbe nikakor ne pomeni računalniško obdelavo in nasnemavanje getovskega slenga. Dylana so prirejali Birds, stonsi, Joan Baez, Hendricks, Palmer in še milijon drugih. V večini primerov so komadom dali nekaj, kar je še veliko let pozneje razpoznavno in tudi znano!

  10. kamper - 9.03.2008 ob 12:56
    kamper

    Še dobro,da nisi tudi radia zašlatal skozi okno avtomobila :lol:

  11. bonboniera - 9.03.2008 ob 15:01
    bonboniera

    saj se ne skrivamo, samo mi pač nismo tisti, ki z mobiteli rolajo nevemkašne muzikalične grozote, da se jih sliši po celem mestu.

    se pa zbiramo v kakšnih rock kafičih, se najdemo na koncertih…

  12. strojnik - 9.03.2008 ob 15:18
    strojnik

    @dare: Stisnjeni zobje samo zaradi tega, ker sem še preveč pod vtisom. In seveda je priredba drugačna, če jo delaš spoštljivo do avtorja… ;)

    @kamper: Je bilo hitreje postajo zamenjat. Avtoradijo pa tudi še prav pride… :D

    @bombonjera: Je že tako, da enega tepca med sto pametnimi takoj opazimo. Če se nam zazdi, da skupaj pašejo, jih pa posortiramo med tepce kar vse… :?

  13. drmagnum - 10.03.2008 ob 00:15
    drmagnum

    Glasbeni ustvarjalci morajo tudi od česa živeti. tako so primorani uspešnice malo “nasneti” in zadeva šiba naprej. Oz. prinaša denar. Malo pa je takšnih poslušalcev, ki vedo, kaj sodi k posameznim originalom in pravim avtorjem.

  14. ZigaK - 10.03.2008 ob 09:36

    Pred par leti sem bil prisoten na poroki v cerkvi, pardon baziliki Sv. Vida na Brezjah. Imeli so prikupen zborček mladih pevcev. In pojejo take, primerne pesmice. Nakar se mi zdi ena zeloo znana, mislim, mislim in ugotovim. Pa teli na poroki pojejo a capela verzijo Nirvane (Jesus Doesn’t want Me for a Sunbeam). Sem skoraj skupi padu – Nirvana in cerkev, Cerkev. No konec koncev je tudi Nirvana priredila ta komad, ki so ga v originalu peli the Vaselines, ti pa so idejo dobili od krščanske otroške pesmice Jesus Wants Me for a Sunbeam iz leta 1900.
    Tako.
    No zdej sem pa pozabu kaj sem hotu povedat ?:

  15. strojnik - 10.03.2008 ob 16:59
    strojnik

    @drmagnum: Ne vem, zakaj bi morali živeti ravno od ropotanja. Na razpolago je ogromno bolj produktivnih del… ;)

    @ZigaK: Najprej vprašanje. Kakšna je razlika med cerkvijo in baziliko? No, če pa Nirvano vrtijo, bi bilo enkrat za it pogledat… ;)
    Če se boš spomnil, kar dopiši… :mrgreen:

  16. ZigaK - 11.03.2008 ob 08:16
  17. ZigaK - 11.03.2008 ob 08:18
  18. sosed - 11.03.2008 ob 09:13
    sosed

    Se absolutno strinjam in če boš sprožil peticijo, referendum ali pa uvedel smrtno kazen za ‘prestopnike’ z lahkoto prideš k meni po podpis!!! Malo stvari mi gre tako na k… kot kitenje s tujim perjem!

  19. blitz - 11.03.2008 ob 14:14
    blitz

    moj najljubši PF komad pa je Time, zaradi svetskega sola.

    Sicer pa, dobrodošel med nami konservativci, ki še verjamemo, da je na svetu še kaj svetega. :lol:

    Drugače pa – če drži, da je to muzika za poslušanje z zaprtimi očmi, je itak ne smeš v avtu poslušat. Razen Crnkoviča, ki se tako skoncentrira, da tudi na slepo 200 šiba. Kot Miško.

  20. ZigaK - 11.03.2008 ob 18:25

    moj najljubši PF komad je Brain Damage, utemeljitev ni potrebna

  21. fittipaldi - 11.03.2008 ob 18:39
    fittipaldi

    The Dark Side of the Moon ni ravno pretirano za secirat … konceptni album prve klase.

    Klubska izvedba od recimo Money po drugi strani je pa slab poskus izrabljanja odličnih melodičnih misli, ki so dandanes (vsaj pri mladini) shranjena pod ojkultokjesmzeenkrattoslisu, a na srečo še vedno kažejo k izvoru, k Floydom.

    Drugače je z Tribute to zadevami. Te znajo biti precej spodobne.

  22. buba švabe - 11.03.2008 ob 19:00
    buba švabe

    Moj najljubši PF komad je pa “One of these days (I’m going to cut you into little pieces)”. Že kot otrok sem bil čuden.

  23. strojnik - 11.03.2008 ob 19:17
    strojnik

    @ZigaK: Je pa velika ta reč v brezju. Skozi podbrezje (predvidevam, da mora biti blizu) sem šel že prevečkrat. Bom moral enkrat zavit pogledat. Notri pa dvomim, da me bojo spustili… :mrgreen:

    @sosed: Vidiš, kakšne super ideje predlagate. Bo treba res kaj narediti v tej smeri… :mrgreen:

  24. strojnik - 11.03.2008 ob 19:19
    strojnik

    @blitz: Sem že nekje omenil, da me biti konzervativen ne moti preveč, dokler me nihče k maši ne preganja… ;)

    @vsi ostali: Ne morem se ravno opredeliti, kateri komadi so mi bolj, kateri manj všeč. Se mi zdi, da je odvisno od trenutnega razpoloženja. Z leti, so mi postali všeč tudi tisti prvi, totalno odštekani komadi… ;)

  25. Blitz - 11.03.2008 ob 20:23

    Je bilo mišljeno kot pohvala

  26. ZigaK - 11.03.2008 ob 20:38

    Če smo že pri omiljenih, lahko mirne duše rečem da mi gre pa Brick in the Wall blazno na organ.

  27. strojnik - 11.03.2008 ob 20:52
    strojnik

    @Blitz: Joj Blitz. Saj sem tudi razumel tako, samo da sem komentar navezal na debato, ki smo jo imeli na tvojem blogu. Nič slabonamernega… ;)

    @ZigaK: Ko je omenjeni album izšel, smo bili vsi zgroženi. Kupil sem ga uglavnem zato, da bi bila zbirka čim bolj popolna. Z leti sem ga prebavil in na njemu našel par odličnih komadov. Naprimer Hej you… ;)

  28. ZigaK - 11.03.2008 ob 21:09

    Zanimivo, pri meni je bilo pa ravno obratno, na začetku mi je bil zelo všeč, potem pa čedalje manj, btw, govorim samo o tem komadu, albuma The Wall pa ne poznam.

  29. zdravje - 11.03.2008 ob 22:25

    Oho, so ti pa zlezli v srce tile Pink Floydi ;-) In kako se še vse spomniš: “verjetno prvič objel punco, prvič napil”…
    Če bo referendum….imaš moj glas! ;-)

  30. Nick - 11.03.2008 ob 22:35

    avtor bloga – bistvu je brezveze, če ne znaš niti naslova komada prav zapisat

  31. strojnik - 12.03.2008 ob 09:00
    strojnik

    @ZigaK: Jaz ga imam na vinilki. Naslovni komad je pa nekoliko skomercializiran. Če bi tega predelali, bi me manj razjezilo… :?

    @zdravje: Vsak glas bo dobrodošel, ko si bom nadel brivsko skledo in šel v boj z mlini na veter… :D

    @Nick: Hvala za opozorilo. Popravljeno. Pisal sem z precej visoko vročino, če je to lahko olajševalna okoliščina. Brezveze pa v nobenem primeru ni… :?

  32. GRiSON - 13.03.2008 ob 05:49
    GRiSON

    Meni je veliko bolj všeč Another Brick in the Wall :D .

  33. strojnik - 13.03.2008 ob 11:45
    strojnik

    @GRiSON: To bo verjetno profesionalna deformacija… :mrgreen:

  34. Jasna - 16.03.2008 ob 14:27

    Blitz:Jaz ne bi rekla Ne tikajte mi Pink Floydov,ker nekateri so jim ukradli dušo.Australian Pink Floyd show-Time/ Great Giginth Skay.Dream Theather-Great Gigith Sky.Avstralci so fascinantni saj normalen človek niti ne da to niso Floydi.Mene je podučil starejši brat,ki je njihov fen in poznavalec.

  35. mica - 17.03.2008 ob 22:24
    mica

    imam predlog.
    lahko ti zrihtam link do najboljšega radia kar si jih lahko zamisliš
    :-)
    :-)

  36. strojnik - 20.03.2008 ob 08:38
    strojnik

    @Jasna: Ne verjamem, da lahko Floydom kar koli ukradeš, še najmanj pa dušo. Verjamem, da so Avstralci frajerji, vendar original je le original… ;)

    @mica: Link :shock: . Pa nimam jaz interneta v avtu. Vsaj mislim, da ne… :D

  37. vlatka - 23.03.2008 ob 00:13
    vlatka

    Meni je tudi to padlo v uho. In priznam, ni mi bilo všeč.

  38. strojnik - 24.03.2008 ob 15:32
    strojnik

    @vlatka: Dvomim, da je nekomu, ki je gdaj slišal original, to lahko všeč, čudi pa me, da je sploh dovoljeno… :shock:

  39. Tibor Jablonsky - 17.04.2008 ob 18:27
    Tibor Jablonsky

    Pink Fluidi res niso za šlatat se strinjam. Glede na to, da se jih posluša z zaprtimi očmi, ti priporočam, da raje ne voziš. Razen, če si Miško. Potem gre.

  40. buba švabe - 18.04.2008 ob 17:52
    buba švabe

    Kar se tega tiče, sem kak mesec nazaj med vožnjo v službo na radiu slučajno slišal “One of these days”. Skor bi bla nesreča. :P

  41. strojnik - 18.04.2008 ob 21:30
    strojnik

    @Tibor Jablonski: Miško je en in edini. Kdo bi se šel dajat z njim… :mrgreen:

    @buba švabe: Po radiju je zadnje čase težko čuti kaj pametnega, pa še to je ob nepravem času… ;)
    BDW za tabo smo razpisali tiralico po Lj. Ma da te najdemo… Eno Laško boš moral ruknit… :mrgreen:

  42. buba švabe - 18.04.2008 ob 21:59
    buba švabe

    Aaaaa, pa res. Že pišem mail. ;)

  43. strojnik - 19.04.2008 ob 09:23
    strojnik

    @bubašvabe: Lepo, lepo… ;)

Komentirajte




Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !